Ja varför börjar just jag börja blogga?

Datum: 2013-09-23 Tid: 16:13:06
Som rubriken lyder så vet jag ärligt inte varför jag ska 'börja blogga'.
Jag ska prova på att skriva några blogginlägg och se hur det går. 

Är inte ute efter att bli något eller nått sånt där skit utan är nog mest ute efter att få ur mig saker och ting.

Och nu tänker väl alla att 'aha han ska skriva om sitt privatliv och lägga ut bilder' och nääää där har ni fel. Det jag ska blogga om är blandat, något som kanske intresserar folk. 

Det bloggen ska handla om för det mesta är; kampsport (UFC bellator, thai/kickboxning, boxning) 
Sen kommer det även bli några inlägg om fotboll, rally, och sen några andra idrotter som intresserar mig. 

Varför jag kommer skriva om kampsport är därför det intresserar mig riktigt mycket. Jag håller själv på med thaiboxning 4-5 gånger i veckan och är en riktig nybörjare, så det är ingen idé för mig att skriva vad som är bra eller dåligt o vad man ska träna på och så. Är bara en simpel nybörjare inom thaiboxning.

Utan det jag kommer skriva om är kampsports matcher och lite runt omkring organisationerna. Vilka jag tycker man ska hålla ett extra öga på. Vilka talanger finns det osv.  


Jag tycker att kritik är bra och så men när folk skriver i stil med 'dra åt helvete' eller nått i den stilen så bryr jag mig inte ett skit. För mig är det väl kul med läsare om jag nu skulle få några men jag skriver nog inlägg oavsett. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback